Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Наші гарантії Магазин MyMenu співпрацює з офіційними дистриб'юторами та виробниками. На запит клієнта, ми надамо сертифікати, які будуть гарантувати оригінальність та якість продукції. На всі товари поширюється гарантія на термін, що був заявлений виробником. Відлік гарантійного терміну починається наступного дня після придбання товару. Причиною для обміну по гарантії предметів посуду, домашнього текстилю, ножів, столових приборів, аксесуарів для бару можуть бути лише виробничі дефекти товару (зокрема тріщини, вм'ятини, сколи). Гарантійні обмеження Гарантія не поширюється на випадки, коли пошкодження виникли внаслідок неправильної експлуатації або неакуратного поводження з вищеописаними товарами – тобто вихід виробу з ладу під час перегріву, падіння, а також у разі навмисної поломки. Також гарантія не розповсюджується у разі виникнення в процесі експлуатації природних змін зовнішнього вигляду виробу: - Механічних пошкоджень (потертостей, подряпин, сколів) внутрішньої та зовнішньої поверхні виробу. - Зміна кольору металевих виробів, у т.ч., якщо посуд набуває блакитного або золотистого відтінку. - Зміна кольору посуду з нержавіючої сталі при надмірному перегріві або в результаті приготування продуктів, що містять кислоту або пігмент. Ця зміна кольору характерна для посуду з нержавіючої сталі і ніяк не впливає на функціональні характеристики посуду. - Плями, вапняні точки та розводи харчового походження. Для того, щоб цього не сталося, ознайомтеся з правилами догляду за придбаним товаром. Надішліть товар поштою на адресу магазину-відправника або Київський шлях, 4, Бориспіль. Для уточнення інформації, зателефонуйте нам: +380983105409. Пересилання товару належної якості оплачується клієнтом за тарифами кур'єрської служби. Якщо Ви отримали товар із дефектом, наш магазин сплатить пересилання. У разі оформлення повернення, кошти будуть переведені на ту саму картку, з якою відбувався розрахунок, протягом 3 (трьох) робочих днів.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.